Markedsføring konsulent

Jeg hedder Anette og jeg er markedsføring konsulent. Jeg elsker at hjælpe mindre virksomheder med at få flere kunder og større omsætning!

Markedsfoeringskonsulent

BECH er mig som markedsføring konsulent - og CO er dig

Et ærligt og tillidsfuldt samarbejde er basis for et godt resultat. Du er BECH & CO’s eksistensgrundlag og derfor en del af navnet.

Markedsføring af din virksomhed baseres på dine mål, ønsker og din brandidentitet. Som markedsføring konsulent kommer min viden og værktøjskasse med forslag, men du har kontrollen og beslutter suverænt, hvad der passer til dig og din virksomhed. Resultatet bliver derfor til i en CO-creation.

Lidt om mig

✔ Uddannet markedsføringsøkonom, HD 2. del i marketing på CBS og digital markedsføring Bigum&Co – så min faglighed er solid

✔ 20+ års erfaring med markedsføring, salg, forretningsudvikling og projektledelse

✔ Har som selvstændig markedsføring konsulent hjulpet både b-t-c og b-t-b virksomheder med  markedsføring

✔ Opvokset som fynbo i Odense (det er du ikke i tvivl om, når jeg bliver ivrig)

✔ Gift med Jens og mor til 2 teenagere

✔ Bor i Emdrup meget tæt på Utterslev Mose og Søborg Hovedgade

✔ Er handywoman i min fritid (har fx selv bygget vores terrasse og et drivhus af husets originale vinduer)

✔ Er glad for at gå 5-10-20 km, når jeg har tid (og her får jeg ofte de bedste af mine ideer)

Markedsfoeringskonsulent-tilbyder-hjaelp

Mød mig live her

Afspil video

Ofte stillede spørgsmål

Ja, det er ikke alene nødvendigt, men helt afgørende at din virksomhed er synlig netop der, hvor kunderne er. Og kunderne er online. Hvis du ikke er synlig for dem, eksisterer du ikke i deres bevidsthed, og er derfor heller ikke en mulighed, der kan indgå i deres købsbeslutning.

Det er du ikke alene om. Masser af mindre virksomheder forsøger at gøre det selv. Problemet er at de 1) ikke har lavet deres markedsundersøgelse grundigt nok, 2) ikke har formuleret en tydelig strategi,  målsætninger og plan, 3) ikke har valgt de rigtige kanaler, 4) ikke har de rigtige værktøjer, erfaringer og kompetencer – og 5) ikke har haft den nødvendige tid og opmærksomhed.

Det spørgsmål er egentlig en prioritering. At gøre noget nyt og gøre det godt, kræver for det meste at man investerer i det. Det vigtige spørgsmål er, om du har råd til at lade være? Har du nok kunder og er du tilfreds med din omsætning? Hvis svaret er ja, og du ikke har vækstambitioner, så klarer du dig lige nu fint uden. Men er svaret nej, så har du ikke råd til at lade være. For at få flere kunder og større omsætning, og vækste din forretning, er du nødt til at være synlig, hvor kunderne er – online – og arbejde på at tiltrække dem.

Jeg er ikke bekendt med alle brancher. Men jeg er rigtig dygtig til online markedsføring og her er metoder og værktøjer ens uanset branche. Og jeg er rigtig god til at lytte til dig og dine medarbejdere, undersøge hvad dine kunder ønsker og søger, og tjekke hvad dine konkurrenter gør. Det giver mig samlet set et rigtig godt billede af din virksomhed og dit marked, og et klart billede af, hvad du har brug for at gøre.

Nej, det vil jeg bestemt ikke. Men jeg vil naturligvis “blande mig i” hvordan du markedsfører dine produkter og ydelser. Hvad der virker godt, hvad der ikke er effektivt, og hvad der bør gøres en indsats på, for at få din virksomhed mest muligt synlig i markedet på en måde, så du tiltrækker flere nye kunder og øger din omsætning. Men ønsker du sparring på andre områder, er jeg også frisk på at bringe mine kompetencer og erfaringer i spil der.

Nej, naturligvis ikke. Alt hvad jeg gør, sker med din accept og i din virksomheds navn. Det er din virksomhed – dit hjertebarn – og du har fortsat fuld kontrol over alt, hvad der sker. Jeg kommer med forslag, men du godkender dem, inden de føres ud i livet. Min fornemste opgave er at tune mig ind på dig og din virksomhed – på jeres DNA – og få dette afspejlet i markedsføringen. 

Et helt reelt spørgsmål. Og nej, jeg kan ikke garantere at vi personligt er et godt match. Men vi kan starte med et uforpligtende møde, hvor vi ser hinanden an, og så tage den derfra. Det er vigtigt for mig, at du mærker godt efter, om du kan se mig i et samarbejde med dig.

Nej, det skal du ikke. Som markedsføring konsulent har jeg mit eget kontor i mit hjem, og arbejder for dig herfra. Naturligvis kommer jeg på besøg og til møder i din virksomhed. Hvor ofte og hvordan aftaler vi, når vi indgår en samarbejdsaftale. Da jeg har eget firma og fakturerer din virksomhed for min tid, slipper du får både kontorplads, pc, telefon, printer, løn, skat, feriepenge, sygdom, barsel etc – alt det, som du ellers skulle sørge for med en ansat marketingmedarbejder.

Det afhænger naturligvis af dine ønsker. De fleste bureauer er specialister i enkelte dele af digital markedsføring og varetager sjældent hele paletten. Og vælger du et bureau, bør du være opmærksom på, hvem der ejer arbejdet og data fra det, så du ikke mister det, når samarbejdet ophører. Med mig får du en markedsføring konsulent, der er marketing generalist og som kan udvikle din virksomheds strategi og målsætninger, og udarbejde og udføre din markedsføringsplan. En plan der skræddersys til netop din virksomhed og det marked du befinder dig i.  Jeg tror ikke på “one-size-fits-all”, men sætter mig grundigt ind i din virksomhed og dit marked – på samme måde, som hvis jeg var din ansatte medarbejder.

Har du andre spørgsmål?

Så sig endelig til. En åben og ærlig dialog er vigtig for et godt samarbejde og for mig som markedsføring konsulent. Så spørg endelig løs!

Mine værdier

Respekt for mig selv

✔ være tro mod mig selv og agere med integritet, fairness og autenticitet.

Respekt for andre

✔ tune mig ind på virksomhedens identitet, leve op til det jeg lover og sikre kvalitet i det jeg foretager mig.

Respekt for diversiteten

✔ tænke i andre baner, kulturer og facetter af samfundet.

Respekt for fremtiden

✔ udvise respekt for verdens fremtid, og de kommende generationers fremtid

Faa-hjaelp-af-markedsfoeringskonsulent