Email-markedsfoering

E-mail markedsføring

E-mail markedsføring er et effektivt værktøj

Har din virksomhed et nyhedsbrev? Og arbejder I konstant på at få flere til at tilmelde sig? Eller står dette værktøj og “samler støv” og kommer kun sjældent i brug i din virksomhed? Så læs med her.

Email-markedsfoering-i-kunderejsen

Hvad kan nyhedsbrevet?

E-mail markedsføring kan gribe lune emner, gøre dem varme og konvertere dem til kunder og omsætning.

  • ramme målgruppen på mail, hvor de er fokuserede og forholder sig til dit budskab (i modsætning til sociale medier, hvor de scroller)
  • fange målgruppen, når de er klar til en købshandling
  • være effektivt i specielt den sidste del af kunderejsen
  • supplere social medie og SEO indsatsen (se illustrationen)
  • være den mest indtægtsskabende kanal i din digitale markedsføring
  • give dig – fremfor andre kanaler – til ejer af virksomhedens kundedata

Få hjælp til at skabe forretning med dit nyhedsbrev

Har du brug for hjælp til at få flere tilmeldinger til dit nyhedsbrev? Og til at lave sælgende (og automatiserede) nyhedsbreve, som flest mulige af dine abonnenter åbner og reagerer på? Og naturligvis i overensstemmelse med den gældende GPDR- og markedsførings-lovgivning.