Markedsføring - ydelser og priser
Din markedsføring og markedsføringsplan bør først og fremmest indeholde strategi og mål
Hvad ønsker du at opnå med din virksomheds markedsføring? Sammen opsætter vi mål, som understøtter din virksomheds forretningsstrategi og -mål. Det giver tydelig retning i arbejdet, og sikrer fokus på at nå målene. For uden målbare mål er det svært at afgøre, om indsatsen har været en succes.

Planen for din markedsføring kan fx indeholde
Her ser du nogle eksempler på, hvad jeg kan hjælpe med. Og klikker du på “læs mere her”, får du en lidt længere forklaring på hvert enkelt markedsføring emne.
Min hjælp tilpasses dit behov, dine ønsker og hvor langt du er nået med din virksomheds markedsføring.
Først og fremmest får vi styr på markedsføring strategien: Hvad er det du vil opnå? Hvad er dine konkrete mål? Hvem er din målgruppe, og hvad er deres pains og gains? Hvilke budskaber kan vi bedst tiltrække dem med? Og hvor kan vi ramme dem?
Derefter kigger vi på dit marketingfundament. Hvor og hvordan skal det optimeres, så din virksomhed får mest muligt ud af markedsføring indsatsen.
Hjemmesiden
Dette er virksomhedens fundament – eller digitale hjem. Den skal være brugervenlig og tydeligt vise kunderne på vej, og give dem lyst til at kigge sig omkring.
Søgemaskineoptimering
SEO, søgeordsoptimering eller søgemaskineoptimering. Kort fortalt: det handler om at bruge de ord, som kunderne bruger, når de søger/googler.
Google er den mest benyttede søgemaskine i Danmark. De muligheder, som Google giver virksomheder for at profilerer sig selv, bør udnyttes.
Linkbuilding
At få andre (primært relevante) sider til at linke til din hjemmeside, kan øge din placering i søgeresultater, og dermed gøre dig mere synlig.
Sociale medier
95% af befolkningen er til stede på et eller flere sociale medier. Det handler om at være synlig på de medier, hvor netop din målgruppe befinder sig.
E-mail markedsføring
Nyhedsbreve samler støv i mange virksomheder pga fokus på de sociale medier. Men dit nyhedsbrev kan noget som sociale medier ikke kan!
Blogs
Artikler om emner, der er relevante for dine kunder, styrker din relationen til dine eksisterende kunder og tiltrækker nye.
Content marketing
Indholdsbaseret- eller inbound markedsføring. At tiltrække kunder ved at skabe værdi for dem, og give dem lyst til at se mere. Det skaber trafik og øget SEO.
Markedsføring ydelser og -priser
Én dag om ugen
Du får fastlagt en markedsføringsstrategi og -mål,
Du får udviklet og udført en plan for din markedsføring, som gør dig synlig online.
Vi samarbejder i min. 3 mdr.
Virtuel rådgivning
Du sender dine spørgsmål på mail, så jeg kan forberede mig.
Vi mødes virtuelt i en time, hvor du får mine svar og gode råd til dine udfordringer.
5 timers klippekort
Du kontakter mig telefonisk, når du har brug for hjælp.
Den tid, som jeg bruger på din henvendelse, trækkes i klip (tid rundes op til nærmeste 15 min).
3 t workshop/ undervisning
Vi udvikler sammen markedsføringsstrategi og -mål, beskriver målgruppe/personaer, hvor og hvordan I rammer dem, eller laver markedsføringsplanen.
Referencer
Det siger kunderne
Mindre virksomhed - én dag om ugen

Martin West
Start-up virksomhed - én dag om ugen

Morten Hilligsøe
Lille virksomhed - markedsføring

claus johannesson
Mindre virksomhed - én dag om ugen

Martin Løvenfald
