Markedsføring - ydelser og priser

Din markedsføring og markedsføringsplan bør først og fremmest indeholde strategi og mål

Hvad ønsker du at opnå med din virksomheds markedsføring? Sammen opsætter vi mål, som understøtter din virksomheds forretningsstrategi og -mål. Det giver tydelig retning i arbejdet, og sikrer fokus på at nå målene. For uden målbare mål er det svært at afgøre, om indsatsen har været en succes.

Markedsfoering

Planen for din markedsføring kan fx indeholde

Her ser du nogle eksempler på, hvad jeg kan hjælpe med. Og klikker du på “læs mere her”, får du en lidt længere forklaring på hvert enkelt markedsføring emne.

Min hjælp tilpasses dit behov, dine ønsker og hvor langt du er nået med din virksomheds markedsføring. 

Først og fremmest får vi styr på markedsføring strategien: Hvad er det du vil opnå? Hvad er dine konkrete mål? Hvem er din målgruppe, og hvad er deres pains og gains? Hvilke budskaber kan vi bedst tiltrække dem med? Og hvor kan vi ramme dem?

Derefter kigger vi på dit marketingfundament. Hvor og hvordan skal det optimeres, så din virksomhed får mest muligt ud af markedsføring indsatsen.

01.

Hjemmesiden

Dette er virksomhedens fundament – eller digitale hjem. Den skal være brugervenlig og tydeligt vise kunderne på vej, og give dem lyst til at kigge sig omkring.

02.

Søgemaskineoptimering

SEO, søgeordsoptimering eller søgemaskineoptimering. Kort fortalt: det handler om at bruge de ord, som kunderne bruger, når de søger/googler.

03.

Google

Google er den mest benyttede søgemaskine i Danmark. De muligheder, som Google giver virksomheder for at profilerer sig selv, bør udnyttes.

04.

Linkbuilding

At få andre (primært relevante) sider til at linke til din hjemmeside, kan øge din placering i søgeresultater, og dermed gøre dig mere synlig.

05.

Sociale medier

95% af befolkningen er til stede på et eller flere sociale medier. Det handler om at være synlig på de medier, hvor netop din målgruppe befinder sig.

06.

E-mail markedsføring

Nyhedsbreve samler støv i mange virksomheder pga fokus på de sociale medier. Men dit nyhedsbrev kan noget som sociale medier ikke kan!

07.

Blogs

Artikler om emner, der er relevante for dine kunder, styrker din relationen til dine eksisterende kunder og tiltrækker nye.

08.

Content marketing

Indholdsbaseret- eller inbound markedsføring. At tiltrække kunder ved at skabe værdi for dem, og give dem lyst til at se mere. Det skaber trafik og øget SEO.

Markedsføring ydelser og -priser

Én dag om ugen

Du får fastlagt en markedsføringsstrategi og -mål,

Du får udviklet og udført en plan for din markedsføring, som gør dig synlig online.

Vi samarbejder i min. 3 mdr./84 t

Timer: 1 dag om ugen
Pris: 22.400 kr/md ex moms

Virtuel rådgivning

Du sender dine spørgsmål på mail, så jeg kan forberede mig.

Vi mødes virtuelt i en time, hvor du får mine svar og gode råd til dine udfordringer.

Timer: 2½ time
Pris: 2.500 kr ex moms

5 timers klippekort

Du kontakter mig telefonisk, når du har brug for hjælp.

Den tid, som jeg bruger på din henvendelse, trækkes i klip (tid rundes op til nærmeste 15 min).

Timer: 5 timer
Pris: 5.000 kr ex moms

3 t workshop/ undervisning

Vi udvikler sammen markedsføringsstrategi og -mål,  beskriver målgruppe/personaer, hvor og hvordan I rammer dem, eller laver markedsføringsplanen. 

Timer: 5 t inkl forberedelse
Pris: 5.000 kr ex moms

Referencer

Det siger kunderne

Mindre virksomhed - én dag om ugen

Martin-West-reference
”Anette er ekstern markedsføringskonsulent hos Thiim A/S. Behovet for Thiim A/S var en person med erfaring inden for digital markedsføring, der samtidig forstod at binde salg og markedsføring sammen. Anette har haft ansvaret for tilblivelsen af Thiims nye hjemmeside, herunder det praktiske arbejde med design, billeder, tekstskrivning, samt kontakten til webdesigner. Derudover har Anette stået for vores SOME platforme Facebook og Linkedln, brochure, powerpoint mm, og sikrer at der er en rød tråd. Anette arbejder professionelt med opgaverne, og sætter sig grundigt ind i leverandører, produkter, samt kunder og deres udfordringer/ønsker. Det skinner tydeligt igennem i kommunikationen, som har udviklet sig fra at være fokuseret på vores tekniske kompetencer, til at have fokus på den værdi kunder oplever i samarbejdet med os. Jeg beskriver bedst Anette som en person med god energi, godt humør, masser af gåpåmod og stor lyst til at udfordre os på vores fastgroede antagelser og vaner. Jeg giver Anette de bedste anbefalinger.”

Martin West

Start-up virksomhed - én dag om ugen

Morten-Hilligsoe-reference
”Vi hyrede Bech&Co ind, da vi som ny virksomhed skulle i gang med markedsføring uden at have nogen tidligere erfaring med dette. Opgaven havde primært fokus på online B2B markedsføring af tekniske produkter, hvor Anette har været dygtig til både at formidle, hvilke metoder og virkemidler som man med fordel kan benytte sig af, og til at realisere dem. Anette har samtidig formået at udvide vores fokus på de grundlæggende markedsføringsprincipper omkring kundeforståelse, så vi i dag bedre forstår den rejse og de pains som vores kunder oplever. Vi har i dag et velfungerende flow i vores markedsføringsstrategi, som kontinuerligt skaffer nye kunder, og jeg vil derfor anbefale Bech&Co til lignende opgaver.”

Morten Hilligsøe

Lille virksomhed - markedsføring

Reference-Bessekompagniet
”Jeg kan drive en virksomhed, men har hverken tid eller kompetencer til at markedsføre den effektivt. Det har Anette! Hun har bl.a. optimeret min hjemmeside, gjort mig synlig på Google, rådgivet mig omkring Facebook, skrevet artikler, søgt medarbejdere, skaffet mig data og indsigt i kundernes adfærd, og meget mere. Og hun har hele vejen spurgt ind og lyttet, forklaret mig, hvad hun vil foreslå og hvorfor – og sikret min accept af indsatsen. Hun har forståelse for min forretning og mine udfordringer, og et skarpt blik for, hvor der skal sættes ind. Jeg kan varmt anbefale Anette til andre virksomheder, der har brug for hjælp til at blive synlige i markedet.”

claus johannesson

Mindre virksomhed - én dag om ugen

reference-bech-og-co
"Jeg valgte Anette, fordi jeg i andet firma har haft glæde af hendes markedsføring og var meget tilfreds med outputtet. Hun får tingene gjort og gør dem ordentligt. Opgaven hos mig var at sikre et fokuseret og kontinuerligt flow af indhold i høj kvalitet på LinkedIn og det leverede Anette. Begge steder har Anette imponeret mig med sin evne til at ”skabe relevant indhold ud af ingenting”. Med ”ingenting” mener jeg, at hun er god til at fange relevante emner og historier, blot stille et par spørgsmål og så selv finde ud af resten. Giv hende et lille tip og bum, så har hun udviklet en kunderelevant historie. Dvs. at hun arbejder selvstændigt og ikke tager en masse af min tid. Så ja, jeg vil helt klart anbefale Anette som markedsføringshjælp for andre virksomheder."

Martin Løvenfald

Markedsfoering-ekstern-hjaelp